Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
Önceki Yazılar
|
Mart 21, 2013 - 08:08:57 · Kızıl Yolculuk (1)
Kasım 07, 2012 - 16:17:32 · Bitmemiş Öyküler Çıktı (10)
Kasım 07, 2012 - 16:00:58 · Rohan ve Türk Benzerliği Üzerine (0)
Kasım 07, 2012 - 15:56:46 · Hobbit Fragmanları (0)
Aralık 21, 2011 - 08:18:56 · Hobbit Trailer (0)
Ekim 10, 2011 - 10:09:41 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (2) (0)
Haziran 13, 2011 - 10:37:47 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (1) (5)
Haziran 13, 2011 - 10:34:53 · Hobbit Vizyon Tarihleri ve Isimleri Açıklandı! (0)
Haziran 13, 2011 - 10:18:39 · Oyun Fikirleri (2)
Aralık 03, 2010 - 08:08:20 · BBC Tolkien röportajı (0)
Kasım 22, 2010 - 11:15:26 · The Hobbit icin Gazete Ilani (2)
Ekim 22, 2010 - 11:31:19 · Hobbit oyuncuları (10)
Ekim 13, 2010 - 09:27:41 · Yüzüklerin Efendisi'nin Sırrı Ne? (2)
Haziran 02, 2010 - 07:54:36 · HOBBİT TEHLİKEDE (4)
Nisan 06, 2010 - 09:13:39 · Muhiddin-i Arabi'nin Eserleriyle Lotr ve Silmirallion'a Bakın (5)
Nisan 06, 2010 - 09:13:33 · Gölgelerin İçinden (0)
Ocak 19, 2010 - 08:58:13 · Born of Hope. LOTR Fan Filmi (11)
Ocak 08, 2010 - 15:45:13 · Hobbit'le İlgili Bazı Sorular (0)
Ocak 08, 2010 - 15:44:59 · Mucizeler Savaşı (6)
Ocak 08, 2010 - 15:44:38 · LOTR Filmlerindeki Sinir Bozucu Sahneler (18)
Eski Yazılar
|
|
LOTR: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA?
Yayınlanma tarihi Ağustos 21, 2002 - 15:53:24 Gönderen Ringmaster |
|
Sir_LakatoS göndermiş "Lotr hayatımıza girdi ancak bilmiyorum belki vardır ama ben görmedim? LOTR hakkında bir dergi olsa internetle yetinmesek nasıl olur?bunun hakkınızdaki yorumlarnız neler?"
|
| |
Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
|
"LOTR: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA?" | Oturum Aç/Yeni Hesap Yarat | 37 yorum |
| Yorumlar gönderene aittir. İçeriğinden hiçbir şekilde site ve site yönetimi sorumlu tutulamaz. |
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen Gildor_Inglorion Tarih: Ağustos 21, 2002 - 23:33:06 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Çok iyi fikir. Ben de hiç görmedim öyle bir dergi. Aslında ben de düşünüodum zaman zaman öyle bir dergi olsa ne iyi olur diye ama. BEn kesinlikle böyle bir şey olsun diyorum |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Ağustos 22, 2002 - 21:06:26 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Çok haklısınız, iyi, güzel, olsun da, nasıl?Ve kim çıkaracak ki dergi? Yani tek başına kimse bu işin altından kalkamaz bence..Ama biz yardım edersek belki olabilir.Şimdi biz materyal gönderelim, matbaacı bi tanıdığı olan çıkarsın, ama bize nasıl ulaşacak, sorun o ? yoksa derginin içeriğinde birbirinden ilginç şeyler olabilir, benim şüphem yok ondan. Kendi yazdığımız hikayeler, makaleler, duyurular, nette Lotr hakkında bulduğumuz ilginç haberler, filmde değişenler değişmeyenler, her hafta bir karakter incelenmesi, çok güzel şeyler çıkar ama dergi nasıl basılır, ve sitedekilere nasıl ulaşır?
Ama biri eğer ben dergiyi yayımlatabilirim, deyip, bizlere ulaşması için de orijinal bi fkir söylerse, ben dergi için, pazara değil mezara kadar yanınızdayım, arkadaşlar:)))Her türlü yardımı yaparım, çalışmaktan hiç kaçmam valla , tabii söz konusu lotr olunca:)) Bi de derslerime bu kadar çalışsam...
Neyse, şu an zor gibi gözüküyo, ama yapılabilirse,çok HARİKA bi fikir...
Sevgiyle kalın.. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen Taniquetil Tarih: Ağustos 22, 2002 - 23:29:05 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | harry potterın herşeyi var. geçen gün defter kabı bile gördüm. arkadaşımda kalemkutusu, kalemi bile var bizim bir yüzüğümüz var piyasada. çok mantıklı ama güncel olarak ne yazılabilir ki? |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen ELENTARY (elentary@mynet.com) Tarih: Ağustos 23, 2002 - 13:01:21 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bende geçen gün H.P sakızları gördüm ,kıskandım doğrusu bizimde olsa,hepsini alırdım.....:)) |
]
Re: o yüzüğü almak da sıkıyo biraz.. (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Ağustos 23, 2002 - 16:16:18 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bi yüzük var o da 275 milyon mu ne? uçuyo valla herkes, haklısın Harry potter'ın dosyası, detfteri, vs. kısacası kırtasiye olarak neredeyse herşeyi var..Bi de sakızı çıkmış,sanki o eksikti.Bizim bi yüzük, kitaplar, bi de afiş falan var, başka bişey yok.Yüzüğü de ancak çok zenginsen alırsın, allahtan ben gümüşünü buldum:)
|
]
Re: o yüzüğü almak da sıkıyo biraz.. (Puan: 1) Gönderen ELENTARY (elentary@mynet.com) Tarih: Ağustos 26, 2002 - 13:02:29 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ah Silvie ,
gümüş bana alerji yapıyor,ben ne yapayım?
Ama kararlıyım,bi gün o yüzüğü mutlaka alacağım:)) |
]
Re: o yüzüğü almak da sıkıyo biraz.. (Puan: 1) Gönderen Mithrandir_tr_1 Tarih: Ağustos 26, 2002 - 14:23:55 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | slm elentary abla sana blind guardian cdsi yollamak istiorumda tüm albumlerin olduğuğ bir mp3 cdsi resimler orta dünya resimleri herşey war içinde ama adresini bilmem lazım postaile atçamda e-mail adresim mithrandir_tr_1@hotmail.com umarım buna kızmassın ok slmss |
]
Re: yeniden aramızdasın demek....:)) (Puan: 1) Gönderen ELENTARY (elentary@mynet.com) Tarih: Ağustos 27, 2002 - 13:10:54 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Seni de yeniden burda görmek çok güzel mithrandir,
Adresini aldım, bu konuda cevap yazarım,bu arada bende yeni adres aldım infoda var,mail atabilirsin.... |
]
Re: o yüzüğü almak da sıkıyo biraz.. (Puan: 1) Gönderen Mithrandir_tr_1 Tarih: Ağustos 26, 2002 - 14:17:54 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | slm elentary slm silvester uzun süre sonra tekrar sitedeyim biraz ayrı kaldıkta sisi ösledim şimdi bence bu defter başka değişik şeyler olsa ii olabilir yani bence pahalı şeyler üzerinde lotr olmalı onu alan değer verdiğini belli etmeli |
]
Re: hoşgeldin, Mithrandir.. (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Ağustos 27, 2002 - 18:58:41 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Tekrar aramıza dönmen çok iyi olmuş, site birbirine girmiş durumda bu günlerde, biraz göz atsan farkedersin hemen ne oldğunu..Neyse, tekrar hoşgeldin, biz de seni özlemiştik..:)) |
]
Re: o yüzüğü almak da sıkıyo biraz.. (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Ağustos 29, 2002 - 09:06:22 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | oooo kimleri görüyorum hoşgeldin mithrandir.sizler yokken biz sitede kafayı yedik.etraf çok karıştı.bu arada konsere gidiyor musun? |
]
Re: o yüzüğü almak da sıkıyo biraz.. (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Ağustos 29, 2002 - 09:04:53 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | silvester gümüşünü nerden buldun?söylesene bende alacağım.. |
]
Re: o yüzüğü almak da sıkıyo biraz.. (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Ağustos 29, 2002 - 13:04:06 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ya valla bitmişmidir bilmiyorum ama bizim yazlık silivrideydi, orada silivri maxi var, 2. katta gümüş, incik boncuk satan arabalar vardı, bi tanesinde Yüzüklerin efendisi yüzüğü var, diye yazıyodu, ben de aldım , yanlış hatırlamıyosam 8 milyona..
Ama şimdi var mıdır bilmiyorum gerçekten, bugün yine yazlığa gidiyorum, bakarım eğer varsa pazar günü sana mesaj atarım.Aslında yüzüğün üstündekiler aynı yazı mı bilmiyorum, o an kontrol edemedim tabii.Ama aynı değilse de, hiç kötü durmuyo, baktığın zaman aynı gibi..
Sevgiyle kal.. |
]
Re: o yüzüğü almak da sıkıyo biraz.. (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Ağustos 29, 2002 - 14:42:46 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | walla benim için bir tane alabilirsen çok makbule geçer....bi yüzük kardeşini sevindirmiş olursun...kendine iyi bak... |
]
Re: eh be silmaril:( (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Eylül 02, 2002 - 19:19:19 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | iyi de sevgili silmaril, ben gittikten sonra msj atmışsın, bilmediğim için de alamazdım tabii..Keşke cirdan'a söleseydin de o benim cebe msj atsaydı, ben de alsaydım, ama iş işten geçt, bi daha da gitmicez..:((
Ama gittiğimzide sordum ellerinde varmış, eğer sen gidebilirsen gidip al, dediğim gib ikinci kat, incik boncuk satan arabalar var, birine sorsan nerde satılıyo die, gösterirler hemen.
Valla kusura bakma..
sevgiyle kal..:) |
]
Re: eh be silmaril:( (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Eylül 03, 2002 - 10:55:02 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | neyse canımız saolsun.bende kadıköyde ararım.yine de saol. |
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen icelady Tarih: Ağustos 23, 2002 - 20:48:40 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | evet bencede boyle bi dergiyi cikarmayi kabul edecek tanidik bir matbaaci lazim! yada dusunuyorumda once su 1-2 yapraklik bultenlerden yapilmasi dahami iyi olur? cunku dergiyi cikarmak icin o kadar ugrastiktan sonra bi de adam gibi bi okuyucu kitlesine sahip olamazsak pek cok emek bosa gitmez mi?
ne olursa olsun bu projede bir adim atilirsa bana da haber verin belki yardimim dokunur. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Ağustos 24, 2002 - 12:40:29 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bak haklısın, önce bir iki yapraklık bi bülten çıkarmak, hem malzeme açısından kolay olur, hem de bizim gibi acemilerin yükünü azaltır.Daha sonra adam gibi dergi çıkarmaya çalışırız, ilk önce ufak şeylerle başlamak daha iyi olur.
Ve tabii ilk çıkardığımız dergileri, herkesin, hemen alıp okumasının bekleyemeyiz, hatta bi tane bile satılmayabilir, ama sonra umudumuzu yitirmek yok, sonuna kadar çalışıp, bu dergiyi kabul ettiririz.Hele de içeriği bizim siteye benzerse süper olur.
Ayrıca sevgili Ringmaster, senden de bu konuda önerilerini ve fikirlerini bizimle paylaşmmanı rica ediyorum...
Barışla Kalın.. |
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen icelady (bmw_kilchik@hotmail.com) Tarih: Ağustos 25, 2002 - 14:32:38 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bu konuda amatör olduğumuz bir gerçek ve reklam işini de şirketlere para yedireceğimize site ahalisi olarak kendimiz yapmalıyız diyorum. Eğer dergi çıkarsa hepimiz arkadaşlarımıza satmaya çalışırız. Yani sokakta kartpostallar, siyasi bültenler bile almak istemeyenlere bile satılabiliyor. Neden aramızdan bir kaç gönüllü de böyle satmayı denemesin?? Ben varım!
Ama aklıma bir sorun geldi şimdi. Çoğumuz farklı şehirlerde oturuyoruz. Dağıtım işi nasıl olacak :( |
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen Yabgu Tarih: Ağustos 25, 2002 - 21:57:54 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence arkadaşlar genel anlamda frp ağırlıklı bir dergi olabilir çünkü lotr kısıtlı sonuçta bir süre sonra kaynağı tükenir en fazla 15 sayı gider dergi. dediğim gibi frp yi işleyen ama lotr a ağırlık veren bir dergi daha güzel olur... |
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen Gildor_Inglorion Tarih: Ağustos 26, 2002 - 00:03:15 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Tam FRp deilde LOTR ağırlıklı fantazi edebiyatı dergisi olsun. TAbi FRP ile ilgili şeyler de olur.
Çıkarmaya karar verirseniz ben de varım. Yardım ederim. |
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen icelady (bmw_kilchik@hotmail.com) Tarih: Ağustos 26, 2002 - 00:04:49 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Zaten 2 yıl daha filmler sayesinde LOTR hep gündemde olacak. Yani "malzeme" sorununun en başta olacağını pek sanmam. Ama sonra ciddi ciddi dergi çıkarsa o zaman FRP'ye de önemli bir yer verilmesi harika olurdu. |
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Ağustos 27, 2002 - 19:04:34 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ewt, materyal işi hiç sorun değil..Süper yetenekli, ingilizce çeviri yapabilen arkadaşlar da var.Hele de gimli lotr'ın gizli kahraman öykülerini baştan başlayarak her sayıda bir bölümünü falan yayınlarsak, kim tutar bizi?
Ayrıca ben hiç gocunmam, vaktim olduğu sürece satmaya çalışırım bültenleri ya da dergiyi her neyse..
Frp hakkında bilgim yok, kusura bakmayın, ama bu işin ustası pek çok arkadaş vardır eminim.Onar frp bölümünü hazırlar, biz de lotr bölümünü.Gizli kahraman fln dedim, Berilac Bolger'i nasıl unutmuşum?? Şu ana kadar okuduğum en usursuz hikaye o..Biz bu işi yaparız, yüzde yüz eminim, ama çok önemli bir sorunumuz var,ulaşım ve dağıtım..
Ayrıca Gimli- lotr hikayelerinin devamını yazarsa ve de Berilac bolger, işte bize hiç tükenmeyecek, materyallerden ikisi...:))
|
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Ağustos 27, 2002 - 19:04:58 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ewt, materyal işi hiç sorun değil..Süper yetenekli, ingilizce çeviri yapabilen arkadaşlar da var.Hele de gimli lotr'ın gizli kahraman öykülerini baştan başlayarak her sayıda bir bölümünü falan yayınlarsak, kim tutar bizi?
Ayrıca ben hiç gocunmam, vaktim olduğu sürece satmaya çalışırım bültenleri ya da dergiyi her neyse..
Frp hakkında bilgim yok, kusura bakmayın, ama bu işin ustası pek çok arkadaş vardır eminim.Onar frp bölümünü hazırlar, biz de lotr bölümünü.Gizli kahraman fln dedim, Berilac Bolger'i nasıl unutmuşum?? Şu ana kadar okuduğum en kusursuz hikayelerden biri o..Biz bu işi yaparız, yüzde yüz eminim, ama çok önemli bir sorunumuz var,ulaşım ve dağıtım..
Ayrıca Gimli- lotr hikayelerinin devamını yazarsa ve de Berilac bolger, işte bize hiç tükenmeyecek, materyallerden ikisi...:))
|
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen icelady (bmw_kilchik@hotmail.com) Tarih: Ağustos 27, 2002 - 19:53:00 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Sitenin çoğunluğu Ankara - İstanbul'dadır heralde. Aklıma bülten dağıtımı için birşey geldi ama çok pahalı olur. Yine de yazıyım.
Basım işi nerde yapılıyorsa diğer şehirdekilere bazılarımıza gerektiği kadar sarı zarflarda (boyu büyük ya ondan :) ) normal mektup gönderir gibi gönderilir. Ulaşım masraflarını aramızda paylaşırsak kimsenin üzerine fazla yük binmez. Her neyse, bültenleri alanlar da kendi şehirlerinde bir şekilde LOTR severlere ulaşmaya çalışırlar.. Ama dergiye geçersek zarfa sığamazlar o zaman için de başka birşey düşünmek gerek.
Umarım bu fikir gerçekten hayata geçer.
|
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Ağustos 28, 2002 - 00:03:01 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Icelady, iyi güzel de bu sefer paraları kim toplayacak, şimdi sen ankarada oturuyosan ya da ankarada oturan biri bir hesap açtırır, ankaradaki fan'lar gider o hesaba para yatırır, diğer şehirler de böyle olur..ama herkes adresini verir mi?, Herkes para verir mi? Postaneye gidip kim bunla uğraşır bilemem, keşke 18 yaşından büyük olsaydım o zaman annemle babam üzerinde biraz dha otoritem olurdu, da gider uğraşırdım her işiyle,ama yine de elimden geleni yapmaya çalışırım..
Şimdi benim fikrim şu,
Ringmaster, Gimli-lotr ve Silverberry'den biraz yardım istemek zorunda kalacaz ama, zaten bildiğim kadarıyla Silverberry ist'te, Ringmaster ankara'da oturyo, Gimli-lotr ise bartın'da şu an galiba..Eğer Ringmaster Ankara'da, Silverberry'de ist'te bize yardım ederse bu iş kolaylaşır, tabii sitede olduğu gibi her işi onlara yüklemicez, materyal bulmak, okumak denetlemek bizim işimiz, bunları yaptıktan sonra ankaradakiler ringmaster'a, ist'tekiler de Silverberry'e bunları maille atar.Tabii bunlar sadece ist ve ankara için olmaz tabii, her şehirden böyle biri seçilir, ve aylık yapıcaksak her şehrin temsilcisi diğer şehirlerdeki temsilcilere o ay gönderilen materyalleri yazıları falan gönderir.Örnek, İzmirdeki temsilci o ay İst'e Ankara'ya, eskişehire, antalyaya, vs katılan her şehre İzmirdeki fanlar tarafından gönderilmiş, denetlenmiş, imlası düzeltilmiş materyalleri maille atar..Diğerleri de aynen.Burada matbaa işi giriyo devreye, benim düşüncem her şehre diğer şehirlerden yapılanlar gelince, kendi ilinde anlaştığı matbaacıya gitmesi.Yani her şehrin matbaası olsun, böyle daha kolay olur.Sadece istanbul içinde dağıtım olur, ya da ankara ya da vs işte.Yani şehirlerarası ulaşım çok zor olur.Silverberry'nin adına açılan hesaba istanbulda dergi almak isteyen fanlar para yatırp, adreslerini verirler, bçylece her ay birimiz postaneye gidip bülteni ya da dergiyi adreslerine postalarız.Tabii kapak tasarımı ya da içeriği planliicaz, yani ankarada aynı yazı 3. sayfada olup, istanbulda 15. sayfada olmasın:))
#Ben yorumda hep silverberry'nin, Ringmaster'in adını kullandım ,yardım ederler die, yani onlara sormadan, bunun için özür dilerim, ama hem yaş olarak hem de tecrübe olarak daha iyi yönlendirebilirler bizi..Biliyorum işleri başından aşkın, ama onlar aklıma geldi ilk önce, zaten biz sadece onların hesap açmasını ve gönderilen materyalleri birbirlerine atmalarını istiyoruz, yoksa genel olarak bütün işi biz yapıcaz..Yalnız benim böyle banka hesabı falan gibi konuarda hiçbir bilgim yoktur, heralde hesabı kim açtırdıysa paraları o alabilir di mi??
Neyse biraz uzun ve karışık oldu ama napiim
hepiniz sevgiyle kalın:)) |
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen icelady (bmw_kilchik@hotmail.com) Tarih: Ağustos 28, 2002 - 10:26:01 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Harika bir fikir silvester. Anneme bahsettim bu işten, belki tanıdığı falan vardır diye, ve de bana en ufak dergiler bültenler için izin almak gerekiyo olabilir dedi onu kontrol etmeden hiçbişey yapmayın dedi. Bu iş için kesinlikle 18'den büyük birisi lazım.
Bu arada bazı üniversitelerde FRP kulüpleri var. Düşündüm de belki onlar da yardımcı olabilirler.. Tabi önce bi bağlantı bulmak lazım :( |
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Ağustos 29, 2002 - 15:08:32 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence dergi işi hep pahalı hemde hukuki sorumluluklar isteyen birsey onun yerine en ucuz yol olan yolla fotokopi ile yaparız dergiyi(ki bence buna fanzin demek daha dogru olur).bence boyle bir fanzinden maddi acıdan bisey beklemek abartmak olur onun yerine biz kendimiz yazarız kendimiz okuruz tadında bisey yapmamız gerekir.bence bisey beklmedeigimiz icin sorunumuz daha az olur.icimizde quark kullanabilecek arkadaslar eminim ki wardır.bence onemli olan islerin biryerden yurutulebilmesi ve gerekli teskilatın kurulabilmesi basım dagıtım gibi isler daha kolay gibi geliyor bana. |
]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen Sir_LakatoS Tarih: Ağustos 26, 2002 - 01:47:33 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | arkadaşlar bunun için dahada konuşalım zaten meteryal işini herkes tamamlar belki sesimizi duyurabiliriz..... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen eledhwen Tarih: Ağustos 27, 2002 - 21:14:46 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | çok haklısın gerçekten çok hoş olurdu.Böylece herkes LOTR hakkında daha çok bilgi edinebilirdi. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen Corombat Tarih: Ağustos 28, 2002 - 11:22:54 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ANkara ODTÜ her sene METUCON diye bir RP festivali sunuyor bizlere.Ayrıca İstanbul'da Kamer yayıncılık bir aralar FRP&MAGIC diye yarı periyodik bir dergi çıkarıyordu.Bu iki isimle görüşebilinir.Yazar kıtlığı çekilmez çünkü sitede yazıların tüm hakları bize aittir. Ayrıca FANZİN bir dergi olabilir.SİYAH-BEYAZ'IN BÜYÜSÜ İLE HARMANLANIP AZ SAYFA FAKAT HAFTA BİRLİK PERİYODLA ÜLKE DAĞITIMI YAPILABİLİNİR. Ne olursa olsun böyle bir proje gerçeğe dönüşürse elimden gelen herşeyi yaparım.
BİLİŞİM FUARI BAŞLIYOR:) HEPİNİZİ BEKLİYORUM... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen ELENTARY (elentary@mynet.com) Tarih: Ağustos 29, 2002 - 16:06:11 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Yazıların çoğunu okudum çok güzel ve orijinal fikirlerde var.Ancak tam anlamıyla bir dergi hazırlamak bence bayağı bir sorumluluk;ciddi ve organize bir çalıştırma gerektirir..
Ancak yinede eğer bu konuda atılacak bir adımda bende elimden gelen yardımı yapmak için istekli olurum.
böyle bir şey olursa;magazin kısmındaki çizim ve karikatürler gibi bi şeyler eklemekte ilginç olabilir belki....Çok yetenekli arkadaşlar var... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen icelady (bmw_kilchik@hotmail.com) Tarih: Ağustos 30, 2002 - 13:57:50 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Evet fanzin hepimiz için daha iyi olur. Peki ne zaman ve nasıl başlıycaz =) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 1) Gönderen 1istheloneliestnumber Tarih: Ağustos 30, 2002 - 15:28:33 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Walla sadece acayip güzel olur diyebilcem:) Çok süper bi fikir. Eğer bu iş olursa yardım etmekten mutluluk duyarım... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Eylül 05, 2002 - 13:48:23 | Harika olurdu. Zaten filmden sonra bir ümit bayilere falan sordum ama nafile. Aslında çıksa nasıl satar siz tahmin edin, hele birde içeriği güzel olursa vay haline diğer dergilerin:) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Eylül 05, 2002 - 14:01:03 | Bence içerikte filmle ilgili karakter resimleri ve bilgileri, türlerin tarihçeleri ve amatör çizimler,(mesela ben Balroglarla ilgili ilginç yazılar ve farklı çizimler görmeyi çok arzulardım:) tabi çocuk işi olmaması şartıyla) çeşitli testler, İki Kule ve Kralın Dönüşüyle ilgili haber ve resimler, İlk iki filmin oyunları hakkında yazılar, FRP falan.... aslında yazılack çok şey bulunabilir, internette bu gibi bilgilerin hepsi mevcut ve kanaatimce satışlar fena olmaz. Hiç olmazsa denemiş oluruz enazından. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: LOTR HAKKINDA BİR DERGİ ÇIKARTILSA? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Ekim 19, 2002 - 17:44:16 | kesinlikle katılıyorum zaten 4 numara gözlüğüm var bi saat de sitede gezinmek harbiden gözümü ağrıtıyo |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
|