Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
Önceki Yazılar
|
Mart 21, 2013 - 08:08:57 · Kızıl Yolculuk (1)
Kasım 07, 2012 - 16:17:32 · Bitmemiş Öyküler Çıktı (10)
Kasım 07, 2012 - 16:00:58 · Rohan ve Türk Benzerliği Üzerine (0)
Kasım 07, 2012 - 15:56:46 · Hobbit Fragmanları (0)
Aralık 21, 2011 - 08:18:56 · Hobbit Trailer (0)
Ekim 10, 2011 - 10:09:41 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (2) (0)
Haziran 13, 2011 - 10:37:47 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (1) (5)
Haziran 13, 2011 - 10:34:53 · Hobbit Vizyon Tarihleri ve Isimleri Açıklandı! (0)
Haziran 13, 2011 - 10:18:39 · Oyun Fikirleri (2)
Aralık 03, 2010 - 08:08:20 · BBC Tolkien röportajı (0)
Kasım 22, 2010 - 11:15:26 · The Hobbit icin Gazete Ilani (2)
Ekim 22, 2010 - 11:31:19 · Hobbit oyuncuları (10)
Ekim 13, 2010 - 09:27:41 · Yüzüklerin Efendisi'nin Sırrı Ne? (2)
Haziran 02, 2010 - 07:54:36 · HOBBİT TEHLİKEDE (4)
Nisan 06, 2010 - 09:13:39 · Muhiddin-i Arabi'nin Eserleriyle Lotr ve Silmirallion'a Bakın (5)
Nisan 06, 2010 - 09:13:33 · Gölgelerin İçinden (0)
Ocak 19, 2010 - 08:58:13 · Born of Hope. LOTR Fan Filmi (11)
Ocak 08, 2010 - 15:45:13 · Hobbit'le İlgili Bazı Sorular (0)
Ocak 08, 2010 - 15:44:59 · Mucizeler Savaşı (6)
Ocak 08, 2010 - 15:44:38 · LOTR Filmlerindeki Sinir Bozucu Sahneler (18)
Eski Yazılar
|
|
Filmler: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen
Yayınlanma tarihi Ocak 07, 2002 - 11:33:16 Gönderen RingMaster |
|
Irniél göndermiş "hataları ortaya çıkarmak marifet olsaydı... (ki bunlar hata değil aslında -boromirin borusu haric o tam bi hata - ) bana soruyolar film güzel değilmiş galiba diyolar ben fıtık oluyorum kendimi o kadar cok kaptırmışımki lotr'e. ama gerçektende tv de falan röportaj yapıyolar hepsi cocuk yada cocuk değil farketmez hep anlamayanlara sormuşlar beğendinizmi diye vs... adam ne desin ya sıkıcı falan diyo. kuzenim söyledi gittiği salonda yanlarında oturan bi grup, filmin 10. dk sında başlamış ya çok sıkıcı vs. vs. kızlar frodoya takmış durumda film falan izlemiyolar zaten.benim gittiğim salondada önümdeki ilk 15 sırada ilkokul2 çocukları vardı e tabi yarısı aradan sonra gelmedi (15 in yarısı 7,5 nası oluyo yani diye sormayın lafın gelişi o ). Bide ilk gittiğinizde (eğer kitabı okumuşsanız ki tavsiye ederim) hep yorum yapıyosunuz yok böyle bi sahne , oda ne , bu kim , alla alla , falan çok diyosunuz o yuzden paranız varsa bi daha giidin sonra bidaha gidin sonra bidaha... Peter ın hayalgücü ve benimki berabere...(boromirin borusunu daha etkileyici yapsaydı yani korna gibi değilde daha boru gibi yapsaydı durum 2-1 olabilirdi...) Velhasıl Peter filmi herkes için yapmış diyebiliriz ama arwen olayı moralimi bozdu ilk gördüğümde çünkü bunun filme dolaylı yoldan maddi katkı için konulduğunu bilmek beni üzdü.ama işte bu hayatın gerçeği :P Peter i burdan alkışlıyorum ben beğenmeyenleride alkışlıyorum daha iyisini yapacaklarya manevi destekte bulunmak için ..."
|
| |
Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
|
"Filmler: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen" | Oturum Aç/Yeni Hesap Yarat | 29 yorum |
| Yorumlar gönderene aittir. İçeriğinden hiçbir şekilde site ve site yönetimi sorumlu tutulamaz. |
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen TelcontarElessar Tarih: Ocak 07, 2002 - 19:48:41 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Tabii filme "Yönetmenin aklındaki orta dünya" gözüyle bakarsak bu gibi eleştriler koymaz kimseye Arwen ise sanıyorum ilk sahnede herkesin hevesini kırmıştır ama bence Son İttifak'ta gil-galadı göstermemesi daha büyük bir eksi filmi iki kere izledim ve Narsilin yeniden dövüldüğünü göremedim sauron vs. Gil-Galad&Elendil savaşını da belkiDVDde izleriz son olarak yanlış bir yorumda bulunduysam kusura bakmayın....... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen metalkafa_ Tarih: Ocak 08, 2002 - 04:24:00 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence de film de hata aramak yersiz
çünkü şimdiye kadar kimse bu romanı film yapmaya cesaret edemedi.ama şu anda film gösterimde ve bence mükemmele yakın
tabiki mükemmel hiçbir zaman olmaz.cünkü bunun için tolkien nin mezardan kalkması gerekirdi.bu nedenle bence sinema tarihinde en iyi filimi izlemek için şansınızı kaybetmeyin.benimde tek dert yandığım yer kitapta bu kadar fazla aşktan bahsedilmemişti.ama bir filmde aşk herzaman önemlidir ve gereklidir. teşekkürler. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Ekleyeceğim birşey daha var.. (Puan: 1) Gönderen Irniel Tarih: Ocak 08, 2002 - 11:18:58 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Arwenli sahnelere dikkatimi çekti frodo arwenden daha alt rollü biriymiş gibi izlenim veriyordu.Yani sanki arwen Gandalf gibim biriymis gibi geldi ama neyse ben arwene cok kafayı taktım ;))) belkide kızın bi sucu yok ama hakkını vermiş rolün ne diyim alkıs.... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Ekleyeceğim birşey daha var.. (Puan: 1) Gönderen ShadowfaX Tarih: Ocak 08, 2002 - 23:24:27 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | FILMI IZLEYENLER ARWEN BUYU YAPTI DIYOR AMA FILMDE DIKKAT ETMEDIGINIZ NOKTA TAMAM DEGISIK OLABILIR KITAPDAN AMA KITABADA BIR BENZERLIK VAR ...FILMDE ARWEN ARAGORNA NEHRI GECERSEM HALKIM BIZI KORUR DIYOR YANI ORDA KENDISININ YAPTIGI BIR BUYU DEGIL HALKININ CAGRISINDAN YARARLANIYOR SOZLERLE |
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen Gimli-lotr (drobolsu@hotmail.com) Tarih: Ocak 08, 2002 - 12:49:10 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bir şey dikkatimi çekti İrniel..PJ filmi herkes için yapmış diyorsun ama yukarda iki satır boyunca insanların filmde sıkıldıklarını anlayamadıklarını söylüyorsun, yani PJ becerememişmi yada becerdiyse insanlar niye sıkılmışlar bunları açıklamıyorsun...bu bir çelişki bence ve sende bunları yazarak aslında çok iyi anlatıyorsunki bu film öncelikle fanlar düşünülerek çekilmiş..becerilmiş yada becerilememiş ayrı mevzu ama filmdeki yanlış uyarlamaları yazmak buna zarar vermez..beğenmeyen kimsenin daha iyisini yapacağım gibi bir iddiası yok..ama beğenmediğini söyleme hakları var.. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen LiTTLe_HoBBiT (hobbit182@yahoo.com) Tarih: Ocak 08, 2002 - 13:47:55 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | evet bencede kimse filmi beğenmek zorunda değildir..bide tabii kimsenin hayal gücünün pjnınkiyle aynı olmasını bekleyemezsin..seninki aynı sen beğenmişsin o başka.. ama başka hayal edenler beğenmez ve buda kimsenin daha ii film çekebileceğini kanıtlamaz.. pj belki yapabileceğinin en iisini yapmıştır ama kimse bunu beğenmek zorunda değil... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen Luin (the_luin@hotmail.com) Tarih: Ocak 08, 2002 - 14:42:42 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | gimli ve little hobbit'in dediği gibi kitaba tapıyor olmam filmi de aynı derece de sevememi ve de beğenmemi gerektirmez. Bazıları diyor ki" Sen çok mu anlıyorsun? Sen daha iyisini yap ozaman.." Ben böyle birşey iddia etmiyorum ki, sadece yapılan değşkliklere kızıyorum. "Eleştiremzsin" diyolar altın da ekliyorlar"bence müthiş olmuş".. bu ne peki?
eleştiri iki yönlüdür.. "güzeldir" ya da "güzel değldir" demek bir eleştiri, değer yargısı belirtir. O zaman benim de iyi ya da kötü herşekilde dşüncelerimi açıklamaya ve bir konuda eleştiri yapmaya hakkım var, başkalarının ise onların tam aksini düşündüğüm için beni yargılmasına gerek yoktur. Çok fazla oldu galiba ama neyse..
Navaer! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen Tuor Tarih: Ocak 08, 2002 - 17:17:54 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Filmi beğenmeyenler iki gruba ayrılıyor.
Birinci grup filmin kitapla birebir aynı olmadığından yakınıyor. Onların tatmin olmaları için yapılabilecek bir film olduğunu zanetmiyorum. Belki de PJ kameranın önüne geçip kitabı harfiyen okumalıydı bu kitleyi tatmin için.
İkinci grup ise Hıncal Uluç gibiler. Onlar ise ne filmden, ne Tolkien'den, ne hikayeden ne de Tolkien fanlarının kurduğu dünyadan bir keyif alabilirler. Çünkü bu adamlar fantazi edebiyatını sevmiyorlar.
Bence en azından bu ortaya konulan emeğe saygı adına kötü eleştiri yaparken insaf etmeliyiz.. Filmde şimdiye kadar hiç bir hollywood prodüksiyonunda görülmemiş emek ve iş var.
Sevgiler
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen ShadowfaX Tarih: Ocak 08, 2002 - 23:54:09 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | tamam sizin begenmediginizi anliyorum ona birsey demem ama ayni zamanda kitapla ayni olmaliydi herseyine kadar diyorsunuz bunu anlamiyorum ozaman bunu dememelisiniz... bana zaman sorununu soledigim zaman niye kiziyorsunuz neden olarak gosterilemez deyip cevabini vermiyosunuz merak ediyorum bunun cevabi nedir o zaman nasil halledilir zamanm zaman zaman zaman zaman zaman zaman zaman ve birdaha soluyorum ayni olmasini istiyoraaaaaaaniz nasil zamani halledeceksiniz.(en kucuk ornek galadriel degismesipde yuzugu takdiginda ne olacagini anlatsaydi bu milleti hem yorar hem de zaman bakimindan bir kazanc olacagina uzatirdi...filmde gorsellik ondedir cunku galadriel kitapda anlatirken bunu insani yormaz heyecanlandirir kitapda gorsellik yoktur anlatim ve hayal gucu vardir ama bu filmde birebir asla olamaz filmi ben degisiklerinde bu yuzden yapildigina inaniyorum yoksa bir tolkien fani arwenin frodoyu goturdugunu gormemistir ayrica o sahnedede benzerlik var arwen eger nehri gecersem halkim frodoyu korur diyor yani zannettiginiz gibi buyuyu arwen yapmiyor)tamam ben filmi begenmedim deyin gecin ona bisey kimse diyemez ama sonuna ayni olmaliydi derseniz is degisiyor...yani bir filmde yattim kalktim surda uyuduma kadar yapilamaz ya pipo otlarininin yapilisi hobbitler ne yerler ne icerler gibi seylerin nasil yapilacagini soruyorum bir film icin.... bence siz kitabin siir cevirmeni bulent somayin dediklerini izlemeliydiniz televizyonda ozaman ne demek istedimi anlardiniz..diger degisikliklerde galadriel orneginde verdigim satirla anlamisinizdir umarim..lutfen bundan sonra filmi begenmediginizi soylerken altina kitapla birebir ayni olmaliydi demeyiniz bunu kimse yapamaz eger bunu bekliyorsaniz nasil yapilacak(zaman ve kitapdaki hayal gucunune denk olarak) sorumu cevaplandirinda bende dogru bulursam hayatimin kitabini ayri katogoride tutup hayatimin filmi olarak sectigim lotrnin yonetmenine kizmaya baslayayim...ve tekrar tekrar soruyorum degisikliklere kizipda begenmiyorum diyorsaniz ozaman ZAMAN sorununu cozun.....ve tekrarliyorum kitabda anlatilan konusulan konuyu bile hayalinize dokup sekillendirebilirsiniz filmde bu sozleri degistirp mecburan gorsellige dokmeniz lazim yoksa hic bir ifade tasimaz o film ...cunku bir kitap bir film kadar gorsel degildir ama bir filmde asla bir kitap kadar guzel degildir ..ikisi ayri yolda (herkez bu filmden sıkılıyor diyede birsey yok kkitabi okumayip izleyen arkadaslarim simdi kitabinida okuyup cok begendi yani herkeze hitap edebiliyo begenmiyenler isi bu turden hoslanmayanlardir zaten sadece kulaktan duyma gidenler ne turde oldugunu dahi bilmeyenler genelde) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen Gimli-lotr (drobolsu@hotmail.com) Tarih: Ocak 09, 2002 - 02:33:00 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ben görüşlerimi"Yüzük Kardeşliği Üzerine "yazımda belirttim, sanıyorum başka ekliycek bişeyim yok..
ama shadow kendi fikirlerini iyi savunuyor genelde.. bu da demektirki illa bir kişinin dediği doğru olacak diye bir şey yok..herkes kendi açısından benim için haklı..(yok yok bu site açılalı ben iice bir ortayolcu oldum:)) |
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen ShadowfaX Tarih: Ocak 09, 2002 - 03:03:55 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Evet yazini okudum onceden gormemistim sende fikirlerini iyi savunuyorsun:)ama gandalfla saruman hakkindaki yorumuna bir sey soylemek istiyorum yani kabul edersen yazini elestirmek istemiyorum gercektende guzel bir yazi...sarumanla gandalfa gelince saruman okadar guclumu demissin ikinci kitap bunu acikliyor gandalf dondugunde aragorna,legolasa ve gimliye bir sozu vardi "sarumanim da diyebiliriz yani onun olmasi gerektigi gibi"..divanin basinda ak saruman o yani gucu yabana atilir oldugunu zannetmiyorum ancak ak gandalf olarak dondugunde ona bas kaldirabiliyordu...o yuzugu alma sebebi en bilgelerden biri olmasindan dolayi evet gandalf gucluydu ama daha gucu gercek olarak sinanmamisti....yeni yazilarda gorusuruz... |
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen Gimli-lotr (drobolsu@hotmail.com) Tarih: Ocak 09, 2002 - 15:52:20 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | saruman o kadar güçlümü deki amacım..gandalf onu niye yenemedi demek diildi..yani saruman onların tepesine çığ düşürttü falan ya..işteondan bahsetmiştim..genelde Ortadünyadaki büyücülerin güçlerinin bilgelikle daha yakın olduğunu düşünüyorum..bu konuda bir yazı var bende fakat kimin yazdığını bilmediim için siteye koyamıyoruz o yüzden bi mailini yollarsan o yazıyıda okumanı öneririm..bence iyi yazılmış, sanırım senin de hoşuna gider..Hoşçakal.. |
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen ShadowfaX Tarih: Ocak 09, 2002 - 16:35:50 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | yaziyi yollamani isterim emailim yazicikemal@hotmail.com |
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen ShadowfaX Tarih: Ocak 09, 2002 - 16:39:48 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ben Sarumaninda bilge biri oldugunu dusunuyorum en az gandalfin bildiklerini bildigini dusunuyorum cunku o ariflerin divaninin basinda bosu bosuna orada oldugunu dusunmuyorum ama palandir taslari beynini zehirledigi icin bu duruma dustugunude dusunuyorum....dedigim gibi emailim yazicikemal@hotmail.com yaziyi gormek isterim |
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen LiTTLe_HoBBiT (hobbit182@yahoo.com) Tarih: Ocak 09, 2002 - 12:31:25 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | sanrım burda biraz benim yazdığım değişiklikler iğnelenmiş :)) tabiiki shadowfax haklısın ama değişiklikler değil söz konusu olan.. ( bu arada biraz sakin ol :)) ayrıca filmi sewmeyenler herkese hitap ettiği için hoşlanmayanlar değillerdir yada kendi adıma konuşursam ben öle oldunu düşünmüyorum.. herkese hitap etsin bu güzel tabii tamam zamanıda bi kenara bırakalım.. herşeyiyile filmi ele alırsak yinede beğenmek zorunda değil kimse.. güzel olabilir ama sadece insanları efektle kandırıyolar bence.. bi kaç sahne dışında filmde kişilerin duyguları yoktu ben böyle düşünüyorum.. (umarım söölemek istediklerimi dooru anlatabilmişimdir.).. |
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen ShadowfaX Tarih: Ocak 09, 2002 - 14:54:08 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Filmi bu nedenden begenmiyorsan ona diyecek bir seyim yok...ben o duguyu hissettim demekki begenmisim nedemek istedigini anladim yeni yazilarda yeni tartismalarda gorusmek uzere |
]
Re: okumanızı Tavsiye ederim (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Ocak 09, 2002 - 17:40:53 | Bana kalırsa bu film şimdiye kadar çıkan en iyi filmdi.7 den 70'e herkesin nefeslerini tutarak soluksuz bir şekilde izleyeceği heyecan dolu bir filmdi.Ben gittiğim sinamada ilk defa bi şeye şahit oldum,herkes sanki tiyatrodaymışız gibi film bittikten sonra filmi ayakta alkışladılar(tabi biz deherkes gibi ayakta alkışladık)bence şimdiye kadar gitmeyen yoksa hiç beklemeden gitsinler.çünkü gidenlerin %70 'i filmi beğendiklerini söylüyor buna bizim sınıf,benim en yakın arkadaşlarım ve filme giden bazı arkadaşlarımda katılıyor.Ama ikinci bölümünü biraz daha erken yayınlasalar daha iyi olucak.Gerçi benim için farketmez ama iyi olurdu.Ama olsun ben zaten ikinci bölümüne sabahtan kalkıp önce birinci bölümüne,daha sonra da ikinci bölümünne gidicem.Filme bu kadar masraf yaparak beyaz perdeye aktaran yönetmene teşekkür ederiz. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: okumanızı Tavsiye ederim (Puan: 1) Gönderen Luin (the_luin@hotmail.com) Tarih: Ocak 10, 2002 - 18:16:22 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bizim garip halkımız deliyürek'in sonunda da deliler gibi alkısladı... |
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen supervelet17 Tarih: Ocak 21, 2002 - 22:40:26 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence filmi tolkien mezar ından kalkıp yapsayıd bile film daa ii olamazdı çünkü
bir- tolkien yönetmen diil
iki- zaman problemini tolkien de çözemezdi
bence yapılabilicek en ii film yapılmış
beenmeyenler de herkes beenio ben deişiklik olsun die beenmiim daa bi hawam olsun mantııyla beenmio bence |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Ocak 23, 2002 - 17:58:20 | abi hepiniz herkonuda haklısınızda ben baska bısey solıcem sıze fılme 4 kere gıttım(sımarıklık olsun dıe solemıorum) ılk cıktıgı gun gıttıgımde gercekten salonu bu ısı bılen kalıtelı elemanlar doldurmustu en azından gorunuslerınden anlıyordun ıkıncı gıdısımde sevgılıllerıyle gelmıs genlerın zaman doldurmak ıcın sınemaya geldıklerını gordum. ve bazı kısıler sınema bıtıpte son sahne geldıgınde hepbir ağızdan
- "ee?? noldu sımdı" dıye bırbırlerıne sormaya basladıklarını duydum
3. gıdısımde ılk ve orta derecelı okulların salonları doldurup eğleştiklerini gördüm ve yine aynı soru
-"ee?"
4.gidisimde ise.... neyse bunuda sız tahmın edın sozun özü size çoğu yerde katılıyorum ama bence bu film herkes için değildi herkese bye |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen SteveHarris Tarih: Şubat 03, 2002 - 02:28:18 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Film filmdir kitap ise kitap hic bi film herkezin begenisine hayal gucune hitap edemez.Ozellikle kitaptan senrayoya cevrilmisse.Ama kitabini mutlaka okuyun derim |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Şubat 03, 2002 - 15:50:46 | bravo!!! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Şubat 08, 2002 - 15:05:02 | Sayın arkadaşım yazı dili ile konuşma dilini biraz ayrı tutarsan daha iyi olabilir. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen axana Tarih: Şubat 17, 2002 - 14:10:33 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | katılıyoruuuuuuuuuuuuuuuuum!!
ilk izlediğimde ayrıntılara hiç dikkat etmemiştim yalann burda böyle bişey yok diyorum falan arkadaşlarla hangisi daha yakışıklı tartışmasına bile varıyodu az daha da izin vermedik ama ikinci gidişimde Lothlorien'den çıkışlarında giydikleri elf pelerinleri ve yaprak broşlar,^şu meşhur 3 trolü falan farkettim yine izlesem kimbilir neler görcem! Arwen olayını hiç sorma yani gerçekten üzülüyo insan kızın ismini Aragorn'dan önce yazmışlar yaw!! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen Arwen15 Tarih: Şubat 17, 2002 - 15:52:19 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ya filme gidenlerin yorumları beni gerçekten delirtiyor bir arkadaş filme gittikten sonra aynen şöyle dedi. "Kız sen o filme gitme ıtrsarsın aboo o ne tiplerdi öyle"... İnsanları filme olan bakış açıları beni hasta ediypor.. LOTR ve JRRR TOLKİEN gibi bir yazarın ve bu filmin ülkemizde yterli ilgiyi görememesi beni hasta ediyor.. Deliyürek oturduğum şehirde haftalardır oynarken ondan sonra gösterime giren LOTR'in ondan önce şehri terk etmesi beni hasta ediyor!!! Anlamayanlar girmesin filme ve orumlarını kendilerine saklasınlar!!!! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 13, 2002 - 19:47:34 | arwene 10000000000000 puan alkış :)
|
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen asenawolf Tarih: Mayıs 24, 2002 - 20:18:07 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) http://communities.msn.com/TheLordOfTheRingsLegends | Ne kadar bazı konularda insanları uyarmaya çalıştıysak yada kızdıysak pek bir yararı olamadı ne yazıkki.Benimde en sinir olduğum konuydu neyse artık bir Star Wars'dur gidiyor,genç kızlar Legolas'ı Frodo'yu unutmuş durumdalar.Neredeyse halay çekiceğim mutluluktan.Seneyedebıkarlar heralde,o zamanlarda sinema salonları gerçek LOTR fanlarına kalır. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
[Başlıksız] (Puan: 1) Gönderen Cico10 Tarih: Aralık 27, 2003 - 22:13:18 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Tamam arkadaşlar haklısınızda biraz anlayışlı olun.İzleyen herkesin bu filmi anlamasını bekleyemezkiniz ki!Filme gidenlerin çoğu meraktan gidiyor zaten.İzledikten sonrada anlamıyor tabi.Çünkü ne olup bittiğini bilmiyor.Bu filmi kötü eleştirenler bile konusu haricinde bu film için birşey diyemezler!Çünkü filmde her ayrıntı düşünülmüş.Hatta bunun yüzünden bir süre sonra yazıları okumaktan vazgeçiyorsunuz.Hele Gollum'u seslendiren ve oynayan adamın Gollumun sahnelerini tek tek yapışı atlaması,zıplaması vb. hareketleri tek başına yapışını görmeliydiniz(Bir Tv kanalında gösterildi.Adam Gollumun bütün mimiklerini birebir yapıyor.) Bence Gollumun bu Oscar'da da ödül alması lazım.Kim ne derse desin süper bir film. |
]
Re: Filme gidenler ve gitmeyenler okuyun lütfen (Puan: 1) Gönderen CoreyDAVIS Tarih: Ekim 28, 2006 - 15:03:54 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence film super olmus sonucta kitaptan uyarlanms... |
]
|