Ana Sayfa Hesabınız Yazı Ekleyin FAN ART FRP - RPG
J.R.R.Tolkien Kitaplar Galeri Biz Kimiz
Üye ol Üye girişi
Yazı aramak istediğiniz
Sitede 292 ziyaretçi, 0 kullanıcı var.
Oturum Aç
Takma isim

Parola

Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.

Seçenekler
· Ana Sayfa
· Yazı Gönderin
· İstatistikler
· Bizi Tanıtın
· Forum
· Yükle
· En iyiler
· Linkler
· Hesabınız

YÜZÜKLERİN EFENDİSİ

J.R.R.Tolkien
Hayatı, eserleri, kronoloji, röportaj, resimler...

Kitaplar
Özetler, kapak örnekleri, incelemeler...

Resim Galerisi
Sanatçılara göre sınıflandırılmış 100'lerce resim...




Önceki Yazılar
Mart 21, 2013 - 08:08:57
· Kızıl Yolculuk (1)

Kasım 07, 2012 - 16:17:32
· Bitmemiş Öyküler Çıktı (10)

Kasım 07, 2012 - 16:00:58
· Rohan ve Türk Benzerliği Üzerine (0)

Kasım 07, 2012 - 15:56:46
· Hobbit Fragmanları (0)

Aralık 21, 2011 - 08:18:56
· Hobbit Trailer (0)

Ekim 10, 2011 - 10:09:41
· Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (2) (0)

Haziran 13, 2011 - 10:37:47
· Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (1) (5)

Haziran 13, 2011 - 10:34:53
· Hobbit Vizyon Tarihleri ve Isimleri Açıklandı! (0)

Haziran 13, 2011 - 10:18:39
· Oyun Fikirleri (2)

Aralık 03, 2010 - 08:08:20
· BBC Tolkien röportajı (0)

Kasım 22, 2010 - 11:15:26
· The Hobbit icin Gazete Ilani (2)

Ekim 22, 2010 - 11:31:19
· Hobbit oyuncuları (10)

Ekim 13, 2010 - 09:27:41
· Yüzüklerin Efendisi'nin Sırrı Ne? (2)

Haziran 02, 2010 - 07:54:36
· HOBBİT TEHLİKEDE (4)

Nisan 06, 2010 - 09:13:39
· Muhiddin-i Arabi'nin Eserleriyle Lotr ve Silmirallion'a Bakın (5)

Nisan 06, 2010 - 09:13:33
· Gölgelerin İçinden (0)

Ocak 19, 2010 - 08:58:13
· Born of Hope. LOTR Fan Filmi (11)

Ocak 08, 2010 - 15:45:13
· Hobbit'le İlgili Bazı Sorular (0)

Ocak 08, 2010 - 15:44:59
· Mucizeler Savaşı (6)

Ocak 08, 2010 - 15:44:38
· LOTR Filmlerindeki Sinir Bozucu Sahneler (18)


Eski Yazılar

FRP/RPG: Arkadaşlar oyunlardan ne haber?
Yayınlanma tarihi Şubat 18, 2005 - 10:29:18 Gönderen iarwainbenadar

LOTR : FRP/RPG Ar-Adunakhor göndermiş "Sevgili yüzük kardeşlerim,sizin de bildiğiniz üzere uzun zamandır piyasayı Yüzüklerin Efendisi üçlemesine ait oyunlar meşgul etmekte.Ben bunlar hakkında kısa bir Ar-Ge uygulaması yaptım ve sizleri bilgilendirmek istedim.

1-Lord Of The Rings:The Fellowship of the Ring

Surreal Studios'un hazırladığı bu oyun gerçekçilikten çok uzak.Öyle ki karakterler iyi modellenememiş ve hikaye akışına uydurulamamış.Fakat oyunun artılarından birisi şu ki Orta Dünya mükemmele yakın hazırlanmış.Lütfen dikkat edin modellenmiş demiyorum,hazırlanmış diyorum.Çünkü modelleme kötü,fakat etraf yine de hoş görünüyor.Merak edenler oynayabilir fakat ben tavsiye etmiyorum.



2-Lord Of The Rings:The Two Towers

EA Games'in sadece Playstation 2 kullanıcılarına bi lütfu olarak hazırlanan bu oyun için fazla birşey söylemeye gerek yok.Karakterler,orta dünya ve savaşlar (özellikle Miğfer Dibi) mükemmele yakın modellenmiş.Ancak insan yine de ister istemez "keşke PC versiyonu da olsaydı" demekten kendini alamıyor.

3-Lord Of The Rings:The Return of the King

Yine EA Games'in hazırladığı bu oyun hikayeyi mükemmel bi biçimde tamamlıyor.Ben 12 Yıllık bi PC kullanıcısı olarak bu oyuna 100 üzerinden 90 veriyorum.Kaybettiği 10 puanin sebebi ise oyunun başta inanılmaz derecede zor olması.Fakat daha sonra kendinizi oyuna kaptırınca işler herkes için kolaylaşıyor,hatta Sauron ve Nazgul'leri için bile.Oyunun önerilen sistem gereksinimleri (bence) şunlar:P4 1.5 Ghz işlemci,256MB DDR-RAM,GeForce FX 5600 VEYA Radeon 9600 ekran kartı.

4-Lord Of The Rings:The War of Ring

EA Games'in strateji tutkunlarını düşünerek hazırladığı bu oyun Yüzüklerin Efendisi fanatiklerine eminim yetmeyecektir.Çünkü modelleme iyi bile olsa savaşlardan (Skirmish modunda) zevk almak pek mümkün değil.Yine de mutlaka denemelisiniz çünkü türünün ilk örneği ve ilk oyun olmasına rağmen inanılmaz başarılı.

5-Lord Of The Rings:The Battle for Middle Earth

Bu oyun inanın ki strateji dünyasında bir bomba etkisi yarattı!EA Games'in RTS türünde bu kadar başarılı bi oyun yaratmış olması gerçekten takdire şayan.Oyun War of Ring'in tüm eksiklerini tamamladığı gibi size tam anlamıyla orta dünyayı kanınızda hissetme şansı tanıyacak.Oyun Gandalf'ın (Ian McKellen) sesinden Dagorlad'daki Büyük Savaş'ın anlatımıyla başlıyor ve daha siz nefes bile alamadan muhteşem bir menü sizi karşılıyor.Ben fazla lafla sizi yormak istemiyorum.Söyleyeceğim son sözüm şudur ki bu oyunu oynamayan varsa çok şey kaçırıyor demektir.

Ar-Adunakhor...Adı Anılmayan Batı'nın Efendisi...(Siz Quenya Biliyorsanız Herunumen de Diyebilirsiniz!!!)"

 
Oturum Aç
Takma isim

Parola

Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.

İlgili Linkler
· LOTR : FRP/RPG Hakkında
· Yayınlayan Editör: iarwainbenadar
· Ana Sayfa


LOTR : FRP/RPG Hakkında en çok okunan :
LOTR The Return Of The King Tm


Yazıcı Dostu Sayfa  Bu Yazıyı bir Arkadaşınıza Gönderin

"FRP/RPG: Arkadaşlar oyunlardan ne haber?" | Oturum Aç/Yeni Hesap Yarat | 10 yorum
Puan
Yorumlar gönderene aittir. İçeriğinden hiçbir şekilde site ve site yönetimi sorumlu tutulamaz.
Re: Arkadaşlar oyunlardan ne haber? (Puan: 1)
Gönderen rohan_gondor Tarih: Şubat 25, 2005 - 21:49:43
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
arkadaslar son oyun muhtesem gercekten ılgılenenler ıcın sıtede var yukarda arkadas yazmıs zaten...


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Arkadaşlar oyunlardan ne haber? (Puan: 1)
Gönderen ilterman Tarih: Şubat 25, 2005 - 22:01:55
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Dostum bence War Of The Ring Hepsini alaşağı edecek kalitede bir oyunn ..Strateji tutkunu olarak sööylüüorumm Warcraft tan sonra Favorim bu oyun..
Warcraft ı biliorsunuzduur sanırımm..Bence Lord Of The Rings le konu farklılığı olabilir ama barınndırdığı karakterler açısından benzer..Bunu da öölesine söledimm..Sadece bir oyun tutkunu olarakk...;)


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Battle for Middle Earth (Puan: 1)
Gönderen Morgoth_1907 Tarih: Mart 04, 2005 - 08:40:33
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Battle for Middle Earthgerçekten güzel bir oyun özellikle iyi tarafın senaryosu çok iyi hazırlanmış ama kötü taraf için aynı şeyi söyleyemiyeceğim. Daha Act2'de Treebeard'ü Act4'de de Aragorn, Legolas, Merry, Pippin, Gimli'yi öldürünce oynamayı bıraktım.:(:(:(:(


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Arkadaşlar oyunlardan ne haber? (Puan: 1)
Gönderen NarwingAnglachel Tarih: Mart 07, 2005 - 09:40:47
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
ya beyler peki yüzüklerin efendisi nin online oyunu çıkcaktı middle-earth online dı adı galiba nooldu ona ? ayrıca bfme berbat bir oyun olmuş ( aslında fena değil ama piyasada rome total war yada warcraft gibi oyunlar varken )


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Arkadaşlar oyunlardan ne haber? (Puan: 1)
Gönderen OKCULEGOLAS (legolasaragorn@hotmail.com) Tarih: Haziran 06, 2005 - 18:41:43
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Ben ne yazıkki daha The Battle for Middle Earthı oynamadım, onu nerde bulabileceğimi söyler misiniz?


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Arkadaşlar oyunlardan ne haber? (Puan: 1)
Gönderen haldiroflorien (melih_tasci@yahoo.com) Tarih: Şubat 18, 2005 - 13:23:06
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
LOTR-ROTK oyununu yaklaşık 6 kere tamamlamış vo hatmetmiş biri olarak söyleyebilirim ki; oyunun oynanabilirliği muazzam, muhteşem v.s... Ama oyunda kurgulanan senaryoya -her zamanki gibi- NewLine'ın müdahalesi, oyuncuyu şaşırtabiliyor; hele ki Kralın Dönüşü'nün kitabındaki gibi olacağını düşünüyorsanız... Oyun bu yüzden 100 üzerinden -bence de- 90 puanı hakediyor. Aslında 100'lük bir Third Person Shooting - Adventure tarzda bir oyun ama oyuncunun kendini kitaba adapte etmemesi ve herşeye hazırlıklı olması gerekir.


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Arkadaşlar oyunlardan ne haber? (Puan: 1)
Gönderen ArDetH Tarih: Şubat 19, 2005 - 19:10:43
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Battle for M.E. asrın oyunu. herşeyiyle yapay zekası, grafikleri, atmosferi müzikleri vs. vs...

www.bfme-tr.com sitemizi ziyaret edebilirsiniz. Daha da geliştirmeye çalışıyoruz.


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Arkadaşlar oyunlardan ne haber? (Puan: 1)
Gönderen yolgezer03 (thestrider03@yahoo.com) Tarih: Şubat 20, 2005 - 02:24:24
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Ben ilk başta bi düzeltme yapmak istiyorum War of the Ring EA Games in değil SIERRA nın bir oyunu (yanlışsam lütfen düzeltin).
şimdiye kadar sadece LOTR- ROTK u oynayabildim , ROTK gerçekten de mükemmel bi oyundu benim için taki BFME ile tanışana kadar BFME ise mükemmelden daha öte oynamaya yeni başladım ama acayip sürükleyici aa tabiki sağlam bi sistem istiyo. LOTR un diğer oyunlarını ise bulamadım .ok merak ediyorum ama bi türlü nasip olmadı
saygılar.


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]


Re: Arkadaşlar oyunlardan ne haber? (Puan: 1)
Gönderen Ar-Adunakhor (eru_ainur@hotmail.com) Tarih: Şubat 26, 2005 - 09:38:16
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
evet dostum oyun sierra'nın.hata benim.


]


Re: Arkadaşlar oyunlardan ne haber? (Puan: 1)
Gönderen Anduril90 Tarih: Ağustos 31, 2005 - 16:25:46
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Arkadaşlar ben BFME deki grafik özelliğini hiçbir oyunda görmedim.Çok mütiş bir oyun gerçekten yüzyıl oynasam bıkmam yaaa


]

Bu site filmin, kitapların, veya yazarın resmi sitesi değildir.Tamamen Türk yüzük dostları tarafından hazırlanan konu odaklı bilgi, haber, düşünce ve materyal paylaşımını amaçlayan bir fan sitesidir.
Sayfada yer alanlar ancak izin alınarak ve kaynak gösterilerek kullanılabilir.
Lord of The Rings - Turkish Fan Site
yuzuklerinefendisi.com / 2001 - 2012