Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
Önceki Yazılar
|
Mart 21, 2013 - 08:08:57 · Kızıl Yolculuk (1)
Kasım 07, 2012 - 16:17:32 · Bitmemiş Öyküler Çıktı (10)
Kasım 07, 2012 - 16:00:58 · Rohan ve Türk Benzerliği Üzerine (0)
Kasım 07, 2012 - 15:56:46 · Hobbit Fragmanları (0)
Aralık 21, 2011 - 08:18:56 · Hobbit Trailer (0)
Ekim 10, 2011 - 10:09:41 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (2) (0)
Haziran 13, 2011 - 10:37:47 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (1) (5)
Haziran 13, 2011 - 10:34:53 · Hobbit Vizyon Tarihleri ve Isimleri Açıklandı! (0)
Haziran 13, 2011 - 10:18:39 · Oyun Fikirleri (2)
Aralık 03, 2010 - 08:08:20 · BBC Tolkien röportajı (0)
Kasım 22, 2010 - 11:15:26 · The Hobbit icin Gazete Ilani (2)
Ekim 22, 2010 - 11:31:19 · Hobbit oyuncuları (10)
Ekim 13, 2010 - 09:27:41 · Yüzüklerin Efendisi'nin Sırrı Ne? (2)
Haziran 02, 2010 - 07:54:36 · HOBBİT TEHLİKEDE (4)
Nisan 06, 2010 - 09:13:39 · Muhiddin-i Arabi'nin Eserleriyle Lotr ve Silmirallion'a Bakın (5)
Nisan 06, 2010 - 09:13:33 · Gölgelerin İçinden (0)
Ocak 19, 2010 - 08:58:13 · Born of Hope. LOTR Fan Filmi (11)
Ocak 08, 2010 - 15:45:13 · Hobbit'le İlgili Bazı Sorular (0)
Ocak 08, 2010 - 15:44:59 · Mucizeler Savaşı (6)
Ocak 08, 2010 - 15:44:38 · LOTR Filmlerindeki Sinir Bozucu Sahneler (18)
Eski Yazılar
|
|
mitran göndermiş "Arkadaşlar ben bu extendeddaki büyücükralın gandalfın asasını kırışını bir gandalf hayranı olarak kendime bir türlü yediremiyorum. Yani bu resmen saçmalığın daniskası olmuş. Peter Jackson' ı şiddetle kınıyorum. Bi kere bu filmin akışına ters gelen bir durum. Çünkü büyücükral ilk filmde daha Aragorn' la başa çıkıp yüzüğü alamazken son filmde Gandalf' ın asasını kırıp onu yerlere seriyor. Hayır az birşey çekişme olsa yine bu kadar tepki göstermiyeceğim. Ama Büyücükral gelip Gandalf' ın üstüne yürüyor asasını kırıp onu yere atıyor sonra elini kolunu sallaya sallaya Rohan ordusunu karşılamaya gidiyor.
Bir yönetmen bu kadarmı saçmalayabilir yani? Büyücükral savaş esnasında efendisi tarafından biraz daha savaşa hazırlandırılıp biraz daha güçleniyor bunu kabul ediyorum. Ancak savaş başlamadan büyücükral bu kadar acizdi de savaş başladığında mı gücü Ak Gandalf' ınkini geçti (Dikkatinizi çekerim birde Gandalf akken yani gücü dorukteyken onu mağlup ediyor). Birde balrog olayı var. Gandalf ' ın griyken dev bir balrogu öldürüp beyazken bir insan bozmasına yenilmesi akla ve mantığa tamamen aykırı bence. Gri Gandalf' ın balroga neler yaptığını gördük (Allahtan burayı düzgün çekmiş). Bunların onda birini büyücükrala yapsa büyücükral oraya yığılıp kalır. Peter Jackson bence bu sahneyle hem kitaba hemde kendi çektiği filme aykırı davrandı. Filmlerde tırım tırım hata arayanlar hiç zahmet etmesinler. Çünkü en büyük hata burada. Aylardır en çok merak ettiğim sahne bu ikilinin karşılaşmasıydı. Ancak şu anda inanılmaz bir hayalkırıklığı içindeyim. Eğer P.J. Hobbitte de böyle yapacaksa şimdiden hiç kalkışmasın! "
|
| |
Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
|
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen erkandalf Tarih: Aralık 09, 2004 - 00:39:08 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | En son cümlen dışında bütün söylediklerine tamamen katılıyorum(Çünkü hobbiti başkasının çekebileceğine inanmıyorum)
Asa kırılması olayını duyduğumda resmen moralim bozuldu,hala da içime sindirebilmiş değilim...Bu koca bir saçmalık;asa semboldür...Witchking'in o asayı kırmasına ağzımla gülmem...
Keşke iarwain-ben-addar'ın dediği gibi,gandalf karşı hamlede bulunsa,kovsa filan,ama hiç sanmıyorum...Üstelik asa kırıldıktan sonra benim için o sahne bitmiştir...Yazıklar olsun... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen dwarfwithmorthalcharisma Tarih: Aralık 18, 2004 - 21:00:42 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | katılıyorum.LOTR'ı amerikan sinema ENDÜSTRI'sine emanet etmek zaten yeterince büyük bir ayipti.Adam diiller |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen PUNISHER Tarih: Mart 27, 2005 - 13:51:37 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bende size katiliyorum arkadaslar bu cok buyuk bir rezaletti 12 yasinda olmama ragmen bu sacmaliga dayanamadim:) saygilarimla |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen Elessar_18 Tarih: Mart 11, 2005 - 21:35:45 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Dostum sana sonuna kadar katılıtorum çünkü ben de kendime yediremedim!Ama orada olan güç akımı bence Cadıkral'ın gücü değil.Daha çok dişarıdan gelen bir güç sanki Sauronla son derece bağlantısı olan bir güç.Bence Sauron en büyük düşmanı olan Ak Gandalf'i küçük düşürmek için bunu yaptı ama P.J. eğer bunu böyle çektiyse en azından açıklaması yani ''işte şu yüzden'' demesi gerekliydi.Bu arada Kral Elessar'ı yabana atma çünkü o bir Numenorlu sonuçta |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
O kadar da değil... (Puan: 1) Gönderen armand Tarih: Kasım 29, 2004 - 18:00:47 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Arkadaşlar basit bir insan dediğiniz yaratık Nazgul efendisi . Zaten onu insan diye tanımlamak da pek doğru değil. Karanlıklar Efendisinin ordularının komutanı, elindeki en büyük kozu vs. Yani bence tam da Gandalf'ın dişine göre bir rakip. O kadar da
küçümsemezseniz iyi olur derim ben. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: O kadar da değil... (Puan: 1) Gönderen mitran (mitran31@hotmail.com) Tarih: Aralık 01, 2004 - 12:54:15 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | nazgul efendisini kimse küçümsemiyo. burada küçümsenen biri varsa oda gandalftır. gandalfın gücü belli nazgulun gücü belli. gandalf büyücükralı altedecek güce fazlasıyla sahip bence. |
]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen swap_neron Tarih: Ocak 11, 2005 - 10:25:57 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | biraz tarafsız bakarsan nazgul de çok güçlü. yani gandalfın herkesi yendiğini düşünsüne bi hikayenin ne zevki kalırdı. ayrıca 3. filmdeki savaşta bir ork tarafından öldürülecekken pippin tarafından kurtarılmıyomu. o zaman gitsin kara kapılarda iki büyü çaksın onbinlerce kişilik ork ordusunu devirsin olacak işmi. bence hobbiti de P.J.den başkası çekemez diye düşünüyorum bi gandalf hayranı olsanda olaylara objektif bakmanı öneriyorum |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: SANA KATILIYORUM (Puan: 1) Gönderen boo_rock5 Tarih: Ocak 11, 2005 - 18:45:38 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Katılıyorum ben de bu görüşe.O zaman malkoçoğludan farkı kalmaz zaten :) Akıl ve mantık zaten fantastik edebiyatını temeli değil zaten bir açıdan bakarsan...Buradaki sadece düş gücü ve kuralları da günümüz kuralları değil.
Bu kadarının biraz abartı olduğunu düşünüyorum gandalf hayranı olduğumu da eklemek istiyorum! |
]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen iarwain-ben-addar (iarwain@yuzuklerinefendisi.com) Tarih: Kasım 22, 2004 - 14:49:40 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) http://www.yuzuklerinefendisi.com | Rezalet demekte acele etmeyelim bence. Gandalf`ın asasını kırıp yerle yeksan ediyor ama öldürmeden bırakmayacağını düşünürsek, bırakıp gidiyor. Ak Büyücüyü yere yapıştırmış, asasını kırmış. Rohan ordusu için bırakıp gitmez herhalde. Gandalf, kendine gelip kovuyor olabilir. Ya da Merry (orada ne işi varsa artık) kılıç falan gösterip kovuyordur. :) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen Helldren Tarih: Kasım 23, 2004 - 11:15:48 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | olması gereken zaten witchking ile gandalf ın kapışmasıydı...Ciddi bir kapışma olarak biz bu sahneyi sinemada bekliyorduk ama dvd de ext edit. de karşımıza çıkıyor...Rezalet değil bu bence çünkü ortada tamamlanmamış bir dövüş var ve kesinlikle tamamlanmamış bir dövüş için bu yorumnlar yapılamaz...Gandalf her ne kadar güçlü bir maia olsa da bu onun eru tarafından dünyaya indirilmiş insan bedenine zarar gelmeyeceği anlamına gelmez!!! |
]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen mitran (mitran31@hotmail.com) Tarih: Kasım 24, 2004 - 13:15:09 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ben buna düpedüz REZALET derim. öneli olan dövüşün tamamlanıp tamamlanmaması değil. önemli olan büyücükralın ve P.J. in orada gandalfı küçük düşürmesi. ikinci filmde gandalfın koskoca balroga neler yaptığını görmedikmi? ki bu kitaptada böyle. yani gandalf öksürse büyücükralı alaşağı edecekken neden filme böyle aksedilmiş anlamıyorum. |
]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen ainaandir Tarih: Aralık 23, 2004 - 18:59:12 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bazen bazı sahneleri neden çekiyolar anlamakta zorlanıyorum peter jackson bizi sinir etmek amacıyla yada kötüleri daha çok sevdiğini göstermek amacıyla çektiyse bu sahneyi bence çok başarılı olmuş |
]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen __OSiRis__ Tarih: Nisan 23, 2006 - 18:30:35 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ya beyler nerde yaa!yok öle kırılma olayı falan;) |
]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen iarwain-ben-addar (iarwain@yuzuklerinefendisi.com) Tarih: Aralık 01, 2004 - 17:14:22 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) http://www.yuzuklerinefendisi.com | Gandalf, Balrog`la savaşmış ve onu yenmiş olabilir ama, Cadı Kral için ariflerin bile bilemediği bir kehanet söylenmiştir. O`nu hiçbir erkek öldüremez. Gandalf`da her ne kadar maia da olsa bir erkektir. Cadı Kral`a birşey yapabilir mi bu nokta muallakta. Zaten Tolkien`de bu ikisini hiç kapıştırmamıştır.
Filme dönecek olursak, Cadı Kral`ı bu kadar övdüm ama, bir büyücünün asasını kırabilecek kadar kudretli değildir zannımca. Asa kırılması Divan dışı kalma manasına bile gelebilir. O sahne çok saçma olmuş. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: REZALET (Puan: 1) Gönderen wyern Tarih: Kasım 23, 2004 - 14:17:13 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Katılıyorum.Koca gandalf basit bir insanın(insan bile değil) karşısında nasıl yenilir?Bu adamki asasız Balrogu devirmiş.Kaldıki Nazgul'u deviremeyecek.Amerikan sineması böyle işte.Kötülemek gibi olmasın ama öyle.İllaki birşeyler katacak kendinden. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: REZALET (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Eylül 01, 2005 - 15:58:46 | ben katılmıyorum asayı kırabilir bence film daha güzel olmus zevkli cok hosuma gidio hem bilemezdikki gandalf yerden yere vurulcek bence eğer ole bi şey olmasa film cok basit olurdu |
]
Hep Aynı Başlık (Puan: 1) Gönderen jedimetin1 (jedimetin1@mynet.com) Tarih: Kasım 24, 2004 - 14:11:45 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Arkadaşlar nedense -filmle - ilgili eleştirilerin neredeyse hepsinde aynı başlık var. - REZALET - . Yazınız okunsun diyemi böyle başlık atıyorsunuz. Eğer böyle ise buna gerek yok çünkü bu sitede gördüğüm kadarıyla her tür yazı okunuyor ve gerçekten iyi bir yazı ise bol yorum alıyor. Troya ve mummy yazımda az daha bende bu başlığı atıyordum. Sansasyonel haberle seyirci ve okuyucu toplamak bizim medyanın içimize zerk ettiği bir zehirdir!!! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Hep Aynı Başlık (Puan: 1) Gönderen mitran (mitran31@hotmail.com) Tarih: Kasım 25, 2004 - 12:54:17 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | rezalet olduğu için rezalet başlığı attım kimsenin sansasyon oluşturma gibi bi niyeti yok. ne başlığı atarsan at yazın zaten okunur. maksat durumun berbatlığını belirtmek. hemen öyle art niyetle düşünme biraz düzgün yorumlar yap. sen galiba benim daha önceki yazılarımada yanlış yorumlar yapmıştın yazacaklarını iyice düşün araştır ve öyle yaz. benden söylemesi. |
]
Re: Hep Aynı Başlık (Puan: 1) Gönderen Rangar Tarih: Aralık 07, 2004 - 21:32:52 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | REZALET yerine KEPAZELİK,MASKARALIK,REZİLLİK ve SKANDAL başlığı da atılabilirdi haklısın hep rezaleti kullanmamak lazım.mesaj zaten yeterince ilgi çekici başlık etkileyicilik katmıyor zaten.PJ iyi ki bu sahneyi filme koymamış.Sinemada kalpten gidebilirdim... |
]
|