Ana Sayfa Hesabınız Yazı Ekleyin FAN ART FRP - RPG
J.R.R.Tolkien Kitaplar Galeri Biz Kimiz
Üye ol Üye girişi
Yazı aramak istediğiniz
Sitede 295 ziyaretçi, 0 kullanıcı var.
Oturum Aç
Takma isim

Parola

Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.

Seçenekler
· Ana Sayfa
· Yazı Gönderin
· İstatistikler
· Bizi Tanıtın
· Forum
· Yükle
· En iyiler
· Linkler
· Hesabınız

YÜZÜKLERİN EFENDİSİ

J.R.R.Tolkien
Hayatı, eserleri, kronoloji, röportaj, resimler...

Kitaplar
Özetler, kapak örnekleri, incelemeler...

Resim Galerisi
Sanatçılara göre sınıflandırılmış 100'lerce resim...




Önceki Yazılar
Mart 21, 2013 - 08:08:57
· Kızıl Yolculuk (1)

Kasım 07, 2012 - 16:17:32
· Bitmemiş Öyküler Çıktı (10)

Kasım 07, 2012 - 16:00:58
· Rohan ve Türk Benzerliği Üzerine (0)

Kasım 07, 2012 - 15:56:46
· Hobbit Fragmanları (0)

Aralık 21, 2011 - 08:18:56
· Hobbit Trailer (0)

Ekim 10, 2011 - 10:09:41
· Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (2) (0)

Haziran 13, 2011 - 10:37:47
· Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (1) (5)

Haziran 13, 2011 - 10:34:53
· Hobbit Vizyon Tarihleri ve Isimleri Açıklandı! (0)

Haziran 13, 2011 - 10:18:39
· Oyun Fikirleri (2)

Aralık 03, 2010 - 08:08:20
· BBC Tolkien röportajı (0)

Kasım 22, 2010 - 11:15:26
· The Hobbit icin Gazete Ilani (2)

Ekim 22, 2010 - 11:31:19
· Hobbit oyuncuları (10)

Ekim 13, 2010 - 09:27:41
· Yüzüklerin Efendisi'nin Sırrı Ne? (2)

Haziran 02, 2010 - 07:54:36
· HOBBİT TEHLİKEDE (4)

Nisan 06, 2010 - 09:13:39
· Muhiddin-i Arabi'nin Eserleriyle Lotr ve Silmirallion'a Bakın (5)

Nisan 06, 2010 - 09:13:33
· Gölgelerin İçinden (0)

Ocak 19, 2010 - 08:58:13
· Born of Hope. LOTR Fan Filmi (11)

Ocak 08, 2010 - 15:45:13
· Hobbit'le İlgili Bazı Sorular (0)

Ocak 08, 2010 - 15:44:59
· Mucizeler Savaşı (6)

Ocak 08, 2010 - 15:44:38
· LOTR Filmlerindeki Sinir Bozucu Sahneler (18)


Eski Yazılar

Filmler: Sauron ve Bedeni
Yayınlanma tarihi Şubat 01, 2003 - 11:20:35 Gönderen ringmaster

FİLMLER III Kralın Dönüşü holigun göndermiş "Geçenlerde bir yazı okudum,sauronun üçüncü filmde gözükçeği hakkında...
Araştırdım Google falan girdim harbidende doğru normalde filmde Frodo yüzüğü atmadan önce Mouth of Sauronla Aragorn ölümüne kapışıyor bu esnada ordular birbirine giriyor tam insan ırkı kaybederken yüzük yok ediliyor,insanlar kazanıyor sonra Frodonun sesinden kardeşliğe ne olduğu anlatılıyor.Tamam buraya kadar herşey ok yalnız şimdi ise Aragorn dövüşte galip geliyor orası nasıl olduğunu daha öğrenemediğim şekilde Sauron savaş alanına inip İnsanlara karşı savaşıyor sonuda malum Theoden Nazgul yerine Sauron tarafından öldürülüyor ve tüm senaryo böylelikle kayıyor eğer öyleyse PJ helal olsun..."

 
Oturum Aç
Takma isim

Parola

Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.

İlgili Linkler
· FİLMLER III Kralın Dönüşü Hakkında
· Yayınlayan Editör: ringmaster


FİLMLER III Kralın Dönüşü Hakkında en çok okunan :
LOTR Filmlerindeki Sinir Bozucu Sahneler


Yazıcı Dostu Sayfa  Bu Yazıyı bir Arkadaşınıza Gönderin

"Filmler: Sauron ve Bedeni" | Oturum Aç/Yeni Hesap Yarat | 15 yorum
Puan
Yorumlar gönderene aittir. İçeriğinden hiçbir şekilde site ve site yönetimi sorumlu tutulamaz.
Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen axana (luthien_tinuviel@mynet.com) Tarih: Şubat 01, 2003 - 16:20:49
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Normalde de Aragorn'la mouth of Sauron'un kapistigi falan yok. yeniden oku!
Eger Theoden Nazgûl tarafindan öldürülmezse Eowyn'in Nazgul efendisini öldürdügü sahne de olmaz! umarim asilsizdir.


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]


Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen holiGUN Tarih: Şubat 02, 2003 - 19:33:16
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Mouth of Sauron ve Aragorn filmde kapışıyordu değişiklerden önce kitapta öyle bişey olmadığını bende biliyorum


]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen Maglor_ Tarih: Şubat 02, 2003 - 00:50:31
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Aslında Aragorn'un Sauronla kapışması çok ama çok saçma olmaz.Çünkü Elendil ve Gil-Galad kapıştığına göre bu elf kanı taşımış soylu ve güçlü Numenore onunla en azından karşı karşıya gelebilir.Ama sonu belli tabi.Asıl saçma olan şey Sauron yüzük olmadan bir bedene bürünemez ki!!


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen kingfingolfin Tarih: Şubat 02, 2003 - 02:14:47
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
valla bayağı saçma olur anımca sauron'un bedene bürünmesi yüzükle olacak bir şey unutmayalım ki ilk film de saruman-gandalf konuşmasında sauron'un bdene bürünmediği söyleniyor ve bunun için yüzüğe ihtiyaç duyduğu ima ediliyor bu yüzden ben buna pek ihtimal vermiyorum hele aragorn sauron kapışması pek inandırıcı gelmiyor umarım dediklerin sadece paparazzi haberlerdir.yoksa 3.film beklediğimizin çok altında olur.


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen anaglareb Tarih: Şubat 03, 2003 - 19:06:41
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
peter pan efendi boyle bir şeyi yapacaksa arabacı veya ilk filmdeki breede havuç yiyen adam olacağına çıkıp sauron olsun biz de gülelim bari bu komedi olsun ya...(!)böyle asılsız haberleri lütfen kaale almayalım


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen Gondorian_Flame Tarih: Şubat 04, 2003 - 09:56:18
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Arkadaşlar söz konusu yönetmen PJse artık herşey beklenebilir. Sauron'un yüzük olmadan bedene bürünemeyeceğini biliyoruz da PJ'in yüzüğü Sauron'un eline bir şekilde geçirtmeyeceği ne malum. Bundan sonra da Aragorn'un galibiyeti artık Isildur'un yüzüğü Sauron'un elini keserek alışına benzer bir şekilde olur herhalde !!? Yada son anda yetişip bu işi Arwen yapar ve sonra da yüzüğü kıyamet çatlaklarına atar :))))))))))


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]


Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen anaglareb Tarih: Şubat 04, 2003 - 10:14:14
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
arwenden herşey beklenir savaş alanına bi gelir ışıl ışıl direk sauron yerlerde kıza bakakalmış.ARWEN bu ne yapsa yeridir...:)


]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen gloin__ Tarih: Şubat 04, 2003 - 14:51:08
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
yüzük olmazsa sauron hangi bedenle ve hangi guc'le aragorn'la savasıcak merak ediyorum.Gloin__


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen Galadriel2003 Tarih: Şubat 04, 2003 - 18:00:18
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Arklar senaryo şöyledir.Tahmin edebilceğiniz gibi güç yüzüğü sauronda ve bedenine kavuşur.Sauron ve Aragorn savaşıyo.Sora aragorn yeniliyo tam Sauron kılıcını Aragorn a geçircekken bi de bakmışız Arwen gelmiş.Aragorn bağırıyo"aşkım kurtar beni bu canavardan"Arwen Sauron u yerle bir ediyo ve yüzüğü alıyo sora Frodo yu çağırıyo ve diyo ki"Frodo kardeş al şu yüzüğü bi koşu git hüküm dağına at ve gel"Frodo da "tmm bacım olmuş bil." diye cvp veriyo
FIN.....
Nasıldı? Pj bile bu kadarını yapamaz herhalde:)


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen anaglareb Tarih: Şubat 05, 2003 - 10:27:32
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
bacım değil yenge derdi:))


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen Thief Tarih: Şubat 05, 2003 - 18:38:43
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
vallahi ne diyeceğimi bilmiyorum. eğer p.j. böyle bir şey yapmışsa lotr hayranları tarfından öldürülür. şu ana kadar yazılmış olan en görkemli eseri ticari nedenlerden dolayı bozmasına izin verilmemeli !!! umarım bunlar sadece uydurma haberlerdir.


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen kolcu-yolgezer Tarih: Şubat 05, 2003 - 23:01:26
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
bu peter da kim oluyor.isi tamamen ticarete doktu.benim bildigim kadarıyla steven spielberg filmi cekmek istemis ama bizim sazan erken davranmıs.ikinci filmin kitapla arasında bir tek anatema benzesiyor.eger boyle sacmasapan seyleseylerle karsımıza cıkacaksa bu adamın katli vacip.tum yuzuk dostlarına yaptıgı cin iskencesinden dolayı!ERU'nun rahmeti uzerinize olsun


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen Black_Knight Tarih: Şubat 06, 2003 - 07:31:10
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
ya arkadaslar sadece ne oldugu belirsiz bi kimsenin yazdigi ve arkadasimizin buraya aktardigi herhangi bir yazi bu, hemen inanmayalim, filmde oyle bi degisiklik yapilmasi mumkun mu gercekten sizce?


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen Alakazar (mertceduygun@msn.com) Tarih: Şubat 23, 2003 - 01:10:24
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) http://mertduygun.sitemynet.com/sinema/
galadriel 200seni bu müthiş yorumundan dolayı tebrik ediyorum,yazına bayıldım.eğer arwen bu kadar abartılmışsa ,silmarillionun filmini bir düşünün.fingolfin yerine luthien dövüşür melkorla


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Re: Sauron ve Bedeni (Puan: 1)
Gönderen Ereborn Tarih: Aralık 06, 2003 - 13:18:39
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
Birincisi Sauronun bedeni olması için güç yüzüğüne ihtiyacı var. Ayrıca Mouth of sauron Aragorna neresiyle zarar verecek ; şaka maka ama Aragorn Sauronla teke tek yapsa baya güzel olurdu; ama tabi ki Aragorn nalları dikerdi


[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]

Bu site filmin, kitapların, veya yazarın resmi sitesi değildir.Tamamen Türk yüzük dostları tarafından hazırlanan konu odaklı bilgi, haber, düşünce ve materyal paylaşımını amaçlayan bir fan sitesidir.
Sayfada yer alanlar ancak izin alınarak ve kaynak gösterilerek kullanılabilir.
Lord of The Rings - Turkish Fan Site
yuzuklerinefendisi.com / 2001 - 2012